Administratief Medewerker Thuiszorg
Een job Kortbij?
Administratief Medewerker Thuiszorg – Niveau C1-C3 – Brutowedde minimaal 1.174 euro – 2.150 euro – halftijds (19/38) – aanleg werfreserve voor één jaar
Samen springen we verder! Want werken bij Gemeente Kortenberg is in de eerste plaats samenwerken. Via een participatief, inclusief beleid zorgen we ervoor dat iedereen in Kortenberg voluit kan leven. Solidariteit, duurzaamheid en openheid dragen we hoog in het vaandel. Dus, spring je mee?
De job in ‘t Kort
Ben jij een administratieve topper en wil je je steentje bijdragen aan de zorg voor anderen? Als Administratief Medewerker Thuiszorg ben jij het kloppend hart van onze thuiszorgdiensten! Jij zorgt ervoor dat de planning van onze verzorgenden als een zonnetje draait, communiceert met gebruikers en mantelzorgers, en zorgt dat alles administratief op rolletjes loopt. Van het opmaken van planningen tot het versturen van facturen – jij hebt alles onder controle!
Jouw Profiel in ‘t Kort
- Je hebt een passie voor administratie en bent goed met verschillende softwareprogramma’s (zoals Word, Excel, Outlook).
- Je staat open om met nieuwe software (Zebra) te werken en je snel in te werken.
- Je houdt van structuur, maar kunt ook snel schakelen in een dynamische omgeving.
- Je bent klantvriendelijk, hebt oog voor detail en weet professioneel te communiceren met zowel collega's als gebruikers en mantelzorgers.
- Je werkt graag samen in een team, maar kunt ook zelfstandig je werk organiseren.
- Ervaring in de zorg is een plus, maar jouw enthousiasme en organisatorisch talent zijn voor ons het allerbelangrijkst!
Ons aanbod in ‘t Kort
- Een deeltijds (19/38) contract van onbepaalde duur
- Relevante beroepservaring bij de overheid, uit de privésector of als zelfstandige komt ONBEPERKT in aanmerking bij de vaststelling van het loon.
- Een aangename werkomgeving met aandacht voor een gezonde balans werk-privé: interessante verlofregeling en een glijdend uurrooster
- Ontwikkelingskansen: Wij investeren in jou!
- Maaltijdcheques (8 euro)
- Ecocheques ter waarde van €100
- Volledige terugbetaling openbaar vervoer
- Gratis hospitalisatieverzekering
- Aanvullend pensioen
- Fietsvergoeding (0,35 euro per km)
- Aansluiting bij de GSD-v inclusief tal van voordelen via de Pluspas
- Fietslease
- Gratis aansluiting bij de bibliotheek
- Eindejaarsgeschenk
Waag de sprong
Klaar om de handen uit de mouwen te steken en jouw administratieve skills in te zetten voor een goede zaak? Wij kunnen niet wachten om jou te ontmoeten! Solliciteer snel en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega in de zorg!?
De selectieprocedure bestaat uit 2 onderdelen:
- Schriftelijke proef: Maandag 10 maart 2025
- Mondelinge proef: Donderdag 13 maart 2025
Kandidaten die voldoen aan de aanwervingsvoorwaarden worden uitgenodigd voor deelname aan de selectieprocedure. De kandidaten ontvangen hiervoor een e-mail met bijkomende informatie over de selectieproeven na de uiterste sollicitatiedatum.
Solliciteren kan tot en met vrijdag 28 februari 2025 via de externe website 'Solliciteer voor Administratief Medewerker Thuiszorg’ of per brief naar Personeelsdienst, Dr. V. De Walsplein 30 - 3070 Kortenberg.
Om te solliciteren bezorg je ons:
- jouw curriculum vitae
- jouw motivatiebrief
- een kopie van het vereiste diploma
- een recent uittreksel uit het strafregister - model II
Bij vragen kan je ons steeds bereiken op vacatures@kortenberg.be of 02 755 30 70.
Contactinformatie
-
Personeelsdienst Vacatures
Administratief Centrum
Dr. V. De Walsplein 30
3070 Kortenberg